EN FA

نقش حلقه های میانی مردمی، امروز مهم ترین مسئله در تحقق جهاد تبیین است

1401/02/08 تعداد بازدید: 240
print
 نقش حلقه های میانی مردمی، امروز مهم ترین مسئله در تحقق جهاد تبیین است

به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باغملک، با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، همایش نقش شبکه تبلیغ در تحقق جهاد تبیین، در جمع خانواده های طلاب و روحانیون حوزه های علمیه خواهران و برادران این شهرستان برگزار شد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده های طلاب و روحانیون حوزه های علمیه خواهران و برادران شهرستان باغملک، به بیان سخنانی در خصوص جایگاه ارزشمند زن در خانواده و جامعه پرداخت و گفت: زن بمثابه نخ تسبیح در خانواده است. زنان و بانوان اهل تلاش فرهنگی، زنانی هستند که با وجود تمام مشغله ها و مسئولیت های خود در خانواده، اما در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی نیز حضور دارند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، خطاب به طلاب و روحانیون حاضر در این مراسم به نقش خانواده در اثرگذاری فعالیت های فرهنگی و تبلیغی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از سیاست های جدی ما در سازمان تبلیغات اسلامی این است که یک مبلّغ به تنهایی وارد کار تبلیغ نشود. ما به دنبال خانواده تبلیغی هستیم. اگر مجموع افراد یک خانواده با هم در امر تبلیغ حضور نداشته باشند، کار تبلیغ؛ بی فایده خواهد بود.
 
 
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، با مهم برشمردن مسئله شناخت و توجه به حلقه های میانی مردمی عنوان کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، حلقه های میانی به معنی تشکیل گروه های مردمی با هدفی مشخص است. اینکه هر کدام از ما بتوانیم در محیط پیرامون خود با تشکیل گروه های مردمی نسبت به مسئله یابی و ریشه یابی مشکلات، راه حل یابی و تلاش برای رفع این مشکلات از سوی مسئولین شهری، استانی و حتی کشوری اقدام کنیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: نهضتی که مقام معظم رهیری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر آن تأکید دارند، عبارت است از نهضت امیدآفرینی. لذا مسئله مهم ما در جهاد تبیین، نقش حلقه های میانی در این موضوع است وهر اتفاقی که در کف این میدان رقم میخورد باید امید آفرین باشد. 
 
 
حجت الاسلام نبی زاده در پایان یادآور شد: بحمدالله شبکه امامت تبلیغات اسلامی خوزستان در 3 سال اخیر قریب به 3 برابر شده است. شبکه امامت در سال 1401 بالغ بر 500 نفر در 500 مسجد استان را تحت پوشش دارد.
امروز، تبلیغات اسلامی خوزستان بزرگترین اداره در بین ادارات کل تبلیغات اسلامی در سطح کشور است. بر همین اساس و با توجه به ظرفیت های وسیع فرهنگی در استان خوزستان، انتظار می رود همه دستگاه هایی که کار فرهنگی میکنند، ظرفیت های خود را پای کار بیاورند تا با سرعت بیشتری نسبت به مرتفع ساختن مسائل و مشکلات موجود در همه شهرهای استان اقدام شود.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک