EN FA

انعقاد تفاهم نامه همکاری فرهنگی بین اداره کل تبلیغات اسلامی و حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان خوزستان

1401/09/09 تعداد بازدید: 203
print
 انعقاد تفاهم نامه همکاری فرهنگی بین اداره کل تبلیغات اسلامی و حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان خوزستان

تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل تبلیغات اسلامی و حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان خوزستان در زمینه اقدامات فرهنگی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، معاون فرهنگی این اداره کل با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به فراهم بودن زمینه همکاری های مشترک بین این دو نهاد بسیار مهم و فرهنگی، با هدف هم افزایی و برنامه ریزی در راستای همکاری های فرهنگی، تفاهم نامه ای با امضای مدیران رده بالای دو طرف به امضا رسید.
 
حجت الاسلام فردآقایی تدوین برنامه های مشترک فرهنگی و آموزشی را مهمترین هدف اجرای این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: از جمله تعهداتی که مورد توافق طرفین قرار گرفت، همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی در طراحی، تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی ویژه کارکنان و شبکه مرتبطین جهاد کشاورزی بوده است. همچنین تأمین اساتید دوره های آموزشی با هماهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی از دیگر مفاد این تفاهم نامه در نظر گرفته شده است.
 
این مقام فرهنگی در ادامه خاطرنشان کرد: طبق توافق صورت گرفته مقرر شد این فعالیت امتداد شهرستانی پیدا کند و در شهرستانها هم ادارات تبلیغات اسلامی ما با حوزه های عقیدتی جهاد کشاورزی وارد مذاکره، تبادل نظر و اقدام مشترک شوند.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در خاتمه یادآور شد: در این تفاهم نامه بخشی از برنامه های ارتقاء و توانمند سازی کارکنان جهاد کشاورزی در سطح استان به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان محول گردید. در مقابل بنا شد حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان هم ضمن ایجاد بسترهای لازم جهت برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی کاربردی و کارگاهی، نسبت به اعلام جدول برنامه های فرهنگی خود و طراحی اقدامات مشترک بین دو مجموعه، اقداماتی را به ثمر بنشاند که امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح گام بلندی درجهت جهاد تبیین ویژه کارکنان خدوم جهاد کشاورزی در استان برداریم.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک