EN FA

توانمندسازی تشکلهای میان تخصصی استان خوزستان به مناسبت ایام فاطمیه و عملیات بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

1401/09/06 تعداد بازدید: 114
print
 توانمندسازی تشکلهای میان تخصصی استان خوزستان به مناسبت ایام فاطمیه و عملیات بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری دوره آموزشی توانمند سازی رؤسای تشکیلات میان تخصصی استان خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فردآقایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل، با اشاره به جزئیات برگزاری این نشست اظهار داشت: با توجه به ضرورت توانمندسازی تشکلها و ظرفیت های مردمی، یک دوره آموزشی سه روزه برای نخستین بار در شهر مقدس قم برنامه ریزی شد که 60 نفر از رؤسای شوراهای مذهبی و کانون مداحان شهرستانهای مختلف استان خوزستان در این دوره شرکت خواهند داشت.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ادامه به بیان اهم عناوین و سرفصلهای مورد نظر در برگزاری این نشست پرداخت و گفت: نقش تشکلهای دینی در خنثی سازی عملیات دشمن، نقش حلقه های میانی در تحقق گام دوم انقلاب، بررسی و راهکارهای شبکه سازی در تشکلهای دینی وکارگاه های تخصصی از مهمترین عناوین برگزاری کارگاه های تخصصی این نشست می باشد.
 
این مقام فرهنگی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با توجه به سطح کیفی و محتوایی این نشست، امیدواریم کلیه شرکت کنندگان در دوره ضمن اینکه نسبت به شرایط و مسائل روز آگاه و توانمند خواهند شد اثر خود را در طراحی برنامه های فرهنگی در حوزه تشکلهای دینی به ویژه در ایام فاطمیه و عملیات بزرگ سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نیز شاهد باشیم.
 
شایان ذکر است؛ در این دوره آموزشی حجت الاسلام باباخانی سنگری رئیس محترم سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، رؤسای استانی مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی و همچنین رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی خوزستان نیز حضور خواهند داشت.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک