EN FA

حضور میدانی معاونت فرهنگی و روسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه

1401/06/09 تعداد بازدید: 288
print
 حضور میدانی معاونت فرهنگی و روسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، از حضور میدانی و نشست هم اندیشی روسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان در دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه و بازدید از مواکب مستقر در این دو پایانه خبر داد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فردآقایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل با اعلام این خبر گفت: بحمدالله امسال پیاده روی اربعین پس از دوسال محدودیت ناشی از شیوع بیماری کرونا برگزار خواهد شد و مواکب نیز فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. بر همین اساس با توجه به اینکه  اداره کل تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از اعضای فعال و مهم کمیته فرهنگی اربعین وظایفی بر عهده دارد، لازم بود ضمن حضور میدانی در منطقه ، نسبت به طراحی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی در این دو مرز اقدامات جدی صورت بگیرد.
 
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با تأکید بر اهمیت کیفی برگزاری ویژه برنامه های اربعین حسینی(ع) تصریح کرد: در همین راستا با ادارات معین هر مرز به شکل جداگانه نشست هایی برنامه ریزی شد  که در تاریخ یکشنبه 6 شهریور، ادارات معین مرز چذابه و در روز دوشنبه مورخ 7 شهریور نیز نشست کاری روسای ادارات معین مرز شلمچه برگزار شد.
 
 
این مقام فرهنگی در ادامه افزود: در این جلسات که با دستور کار برنامه های فرهنگی پیاده روی اربعین برگزار شد روسای ادارات ضمن بیان نکات کاری و تبادل نظر پیرامون چگونگی انجام فعالیت های فرهنگی به ویژه اعزام مبلغ در دو پایانه مرزی جهت اقامه نماز جماعت در مواکب و پاسخگویی به سئوالات دینی زوار اباعبدالله (ع )، با برخی موکب داران نیز به شکل میدانی دیدار و نیازهای فرهنگی ایشان مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت.
 
 
حجت الاسلام فرد آقایی در بخش پایانی این گفتگو بیان داشت: موضوع مشایه الاربعین و برگزاری مراسمات محوری در روز اربعین در سطح شهرستان ها چه به صورت ثابت و چه به صورت متحرک ویژه آن دسته از عزیزانی که توفیق تشرف به زیارت اباعبدالله را پیدا نمیکنند از دیگر نکات حائز اهمیتی بود که به آن پرداخته شد. 
 
 
در خاتمه؛ بنا شد به حول و قوه الهی همه ادارات تبلیغات ضمن بازگشت به شهرستان ها، گزارشی از اقدامات خود تهیه و فعالیت های خوبی را در این زمینه طرح ریزی  و به صحنه اجرا و عمل بیاورند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک