EN FA

آئین بزرگداشت عالم ربانی حاج سید علاء الدین سید موسوی جزایری برگزار شد

1400/02/25 تعداد بازدید: 675
print
آئین بزرگداشت عالم ربانی حاج سید علاء الدین سید موسوی جزایری برگزار شد

اولین سالگرد تکریم و بزرگداشت عالم ربانی حاج سید علاء الدین سید موسوی «جزایری» در شهرستان اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز، مراسم بزرگداشت و تکریم استاد حوزه های علمیه و معلم اخلاق،عالم ربانی حاج سید علاء الدین سید موسوی«جزایری»در شهرستان اهواز برگزار شد.
 
این مراسم با حضور علما و بزرگان اهواز از جمله آیت الله موسوی جزایری،آیت الله حیدری،آیت الله شفیعی، آیت الله سید طیب موسوی و دیگر بزرگواران ،با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلا مهدیه امام خمینی«ره»اهواز برگزار شد.
 
این مراسم با قرائت چندی از آیات کلام الله مجید وبا بیانات فقیه و عالم بزرگوار آیت الله موسوی جزایری وبا مرثیه سرایی حجت الاسلام سید محمد محتسبی برگزار شد.
 
آیت الله موسوی جزایری در این مراسم با بیان فضائل و مجاهدت و مبارزات حاج سید علاء الدین در زمان انقلاب و قبل و بعد از انقلاب گفت: ایشان شخصیت بسیار مؤثری در خط انقلاب و اسلام بود زیرا ایشان اباالشهید و اخ الشهید هستند و همچنین تا زمانی که در قید حیات بودند دست از این مجاهدت ها برنداشتتند.
 
در انتها سید محمد موسوی «جزایری»فرزند سید علاء الدین موسوی ضمن تشکر و قدر دانی از مدعوین از کتاب«حاج سید علاء الدین» که نگاهی گذرا به زندگی نامه و خاطره نامه حاج سید علاء الدین موسوی رو نمایی کرد.
 
انتهای خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک