EN FA

از بیش از 130 هیئت مذهبی در شهرستان بهبهان تجلیل شد

1400/12/16 تعداد بازدید: 467
print
از بیش از 130 هیئت مذهبی در شهرستان بهبهان تجلیل شد

آیین تجلیل از مسئولین 130 هیئت مذهبی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی بهبهان و باحضورامام جمعه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ومعاون فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهبهان، حجت‌الاسلام محمد جواد حسینوند در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت های اثرگذار هیئات مذهبی، با اشاره به اهمیت مسئله جهاد تبیین در جامعه امروزی گفت: بدون جهاد تبیین حقیقت، افکار عمومی در ظلمت و فضای غبارآلود باقی خواهد ماند.
 
 
رییس اداره تبلیغات اسلامی بهبهان اظهار داشت: جهاد تبیین اقدامی جهادی در مسیری مشخص است، زیرا تبیین به معنای بیان حقایق است و هیئت های مذهبی باید به صورت جهادی و انقلابی در مسیر کشف حقایق در مقابل شبهه افکنی های دشمنان گام بردارند.
 
 
در بخش دیگری از این مراسم، رئیس شورای هیئت های مذهبی بهبهان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 4 ساله این شورا، عنوان کرد: شورای هیئات مذهبی با تمام تلاش و جدیت در حوزه های مختلف، انجام وظیفه کرده است چرا که هیئت های مذهبی از قدیمی ترین نهادهای فرهنگی، مردمی و اجتماعی بوده که حول محور حب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تعظیم شعائر دینی به خصوص بزرگداشت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فعالیت می‌کنند.
 
 
در پایان این مراسم، لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود به بیش از۱۳۰  هیئت مذهبی فعال در شهرستان بهبهان اهدا شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک