EN FA

ساماندهی به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، تقویت بنیه فرهنگی و تربیتی را به دنبال دارد

1401/04/09 تعداد بازدید: 317
print
ساماندهی به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، تقویت بنیه فرهنگی و تربیتی را به دنبال دارد

رییس دفتر نمایندگی شهر شهید شرافت شوشتر از برگزاری مراسم افتتاح طرح اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان در این شهر خبر داد.

به گزارش رییس دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی شهر شهید شرافت؛ مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوشتر و دیگر مسئولین شهری و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 
 
حجت الاسلام نوروزی نصب،رییس دفتر نمایندگی شهر شهید شرافت؛ تقویت بنیه فرهنگی و تربیتی جوانان و نوجوانان را با استفاده از برگزاری دوره ها و برنامه های مناسب در اوقات فراغت فصل تابستان، مهمترین هدف از اجرای این طرح معرفی کرد.
 
 
جناب سرهنگ نیسی سخنران این مراسم نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر به بیان نکاتی از برکات انقلاب اسلامی تاکنون و اهمیت برگزاری این طرح به جهت مأنوس شدن جوانان و نوجوانان با مسجد و کار فرهنگی پرداخت.
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی شهر شرافت ، خاطر نشان کرد: کار تشکیلاتی و منظم قرارگاه فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی با وحدت مردم و مسئولین در شهر شهید شرافت ، باعث افتخار استان خوزستان است.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک