EN FA

نشست روشنگری انتخابات کاندیدای شورای شهر شهید شرافت برگزار شد

1400/03/17 تعداد بازدید: 574
print
نشست روشنگری انتخابات کاندیدای شورای شهر شهید شرافت برگزار شد

اولین جلسه برنامه های انتخاباتی کاندیداهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر شهید شرافت در مسجد جامع برگزار شد.

به گزارش رئیس دفتر نمایندگی اداره تبلیغات اسلامی شهرشهید شرافت، برای اولین بار  جلسه پرسش و پاسخ با ارائه برنامه هانامزدهای  انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شرافت با همکاری کمیته های قرارگاه فرهنگی شهید قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهر شهید شرافت برگزار شد .

 
این جلسه با حضور امام جمعه محترم شهر شهید شرافت، شهردار و اعضای شورای اسلامی، مسئول دفتر نمایندگی تبلیغات اسلامی  ، فرمانده کلانتری ۱۳ شرافت ،فرمانده حوزه مقاومت بسیج،جامعه روحانیت ، کاندیداهای محترم شورای اسلامی و مسئولین کمیته های قرارگاه فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی شهر شهید شرافت در مسجد جامع با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
 
 
در این جلسه ضمن خوش آمد گویی و تقدیر و تشکر از سوی مسئول دفتر نمایندگی اداره تبلیغات و تبیین اهداف این جلسات برای حاضرین ، سوالاتی در زمینه اهداف حضور و مشکلات شهری و عمرانی و کمبودهای شهر از نامزدهای مورد نظر طرح شد که توسط نامزدهای مورد نظر پاسخ داده شد.
 
لازم بذکر است که این برنامه به مدت یک هفته هرشب از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰ جهت بیان دیدگاه و پرسش و پاسخ نامزدهای انتخاباتی ادامه خواهد داشت.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک