EN FA

رقابت بیش از 1800 نفر از بانوان خوزستانی در مهرواره سراسری«بانور»

1401/10/13 تعداد بازدید: 214
print
 رقابت بیش از 1800 نفر از بانوان خوزستانی در مهرواره سراسری«بانور»

دبیر اجرایی «مهرواره بانور» در استان خوزستان، از به پایان رسیدن داوری استانی و معرفی منتخبین به دبیرخانه مرکزی مهرواره بانور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، خانم مراد اسکندری در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل به بیان جزئیات این بخش از داوری مهرواره بانور پرداخت و گفت: مهرواره بانور که بااهدف شناسایی کنشگران بانو، علی الخصوص بانوان فعال مسجدی، وترغیب است. آنها بر حل مسائل خانواده و روایت فعالیت های آنها از اول مرداد ماه، همزمان با کل کشور، در ۲۹ شهر استان خوزستان با رسیدن به منتخبین از داوری شهرستانی، به مرحله داوری استان و معرفی ۴ نفر به عنوان افراد حائز امتیاز برتر، به دبیرخانه آغاز شد. مرکزی مهرواره، در هفته دوم دی ماه، به کار خود پایان داد.
 
 
وی افزود: در این مهرواره، بیش از  1800 نفر از بانوان خوزستانی در سامانه مهرواره نسبت به ثبت مسئله اقدام کردند که 123 گزارش حل مسئله در مرحله دوم در سامانه مهرواره به ثبت رسید.
 
 
دبیر اجرایی «مهرواره بانور» در استان خوزستان، در پایان بیان داشت: پس از تسهیم شهرستانی و تشکیل کمیته داوری در شهرستان ها، و سپس داوری استانی، 4 نفر برگزیده داوری استان ازشهرستان های شوش، کارون، بندرامام وباوی به دبیرخانه مرکزی مهرواره بانور معرفی شدند.
 
 
برگزیدگان
خانم زهرا رامی ازشهرستان کارون
خانم زهراحمیدی از شهرستان باوی
خانم حدیث محمدی از شهرستان بندرامام
خانم فروغ پوراحمدی ازشهرستان شوش
باشند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک