EN FA

برگزاری حلقه های فرهنگی با جذب چندبرابری گروه سنی نوجوان در شهرستان آغاجری

1400/10/12 تعداد بازدید: 504
print
 برگزاری حلقه های فرهنگی با جذب چندبرابری گروه سنی نوجوان در شهرستان آغاجری

کارشناس فرهنگی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی آغاجری از تشکیل حلقه های فرهنگی ویژه گروه سنی نوجوان در مسجد امام سجاد(ع) این شهرستان خبر داد.

به گزارش اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آغاجری، حجت الاسلام خنفری کارشناس فرهنگی و قرآنی این اداره با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز ایام فاطمیه نسبت به تشکیل حلقه های فرهنگی در این مسجد اقدام شد که در ابتدا با تعداد بسیار اندکی از نوجوانان مقطع ابتدایی و متوسطه اول این حلقه ها را تشکیل دادیم.
 
حجت الاسلام خنفری افزود: در کنار برگزاری این حلقه ها، برنامه های تفریحی همچون کوه پیمایی، طبیعت گردی و بازی های شاد و مفرح نیز برای این نوجوانان در نظر گرفته شد.
 
 
کارشناس فرهنگی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی آغاجری که به عنوان امام جماعت مسجد حضرت سجاد(ع) نیز در حال خدمت می باشد، در خصوص چگونگی جذب و توسعه این حلقه ها گفت: در مدت زمان کوتاهی پس از تشکیل حلقه های فرهنگی، از شرکت کنندگان خواسته شد تا نسبت به جذب و دعوت از دوستان خود در این حلقه ها نیز با امام جماعت مسجد همکاری کنند که بحمدالله با تشویق این عزیزان و انگیزه بخشی به ایشان توانستیم پذیرای تعداد بیشتری از نوجوانان این مقاطع باشیم.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر موضوع اصلی حلقه های فرهنگی و تربیتی که شناخت حضرت فاطمه زهرا (س) به صورت پرسش و پاسخ و گفتگو محور بوده است، نسبت به برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری نیز اقدام شد که در طول این مدت قریب به 30 مسابقه برگزار شده است.
 
امام جماعت مسجد حضرت سجاد (ع) در پایان عنوان کرد: با توجه به اهمیت مأنوس شدن گروه سنی نوجوان با محیط مسجد، کلیه مسابقات در این فضای معنوی برگزار شده است.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک