EN FA

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باغملک برگزار شد

1401/07/26 تعداد بازدید: 252
print
 آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باغملک برگزار شد

با حضور مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان خوزستان،امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهری، آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی باغملک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین اخوان صباغ در ضمن تقدیر و تشکر از عوامل مراسم و تقدیر از حجت الاسلام شیخ نیا رئیس سابق و تبریک به حجت الاسلام داوودی فر رئیس جدید این اداره گفت: ظرفیت مردم و به کارگیری آنها از واجبات است چرا که مردم همیشه در صحنه انقلاب بودند و ما مسئولین در همه نهاد ها و دستگاه ها باید به عنوان خادم مردم در جهت بارور کردن ظرفیت ها و خلاقیت های نوین آنها همت گماریم.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ با توجه به وظایف سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: محافظت از دین و باورهای ارزشمند اسلامی و توجه به خواست مردم مهمتر از هر چیزی است. لذا در جنگ نابرابر امروز باید بتوانیم مقاومت کنیم که جنگ سلاح نیست بلکه جنگ نرم است و طبق بیانات مقام معظم رهبری هیچ کس نمی تواند ریشه این مملکت را بخشکاند و قدرت جمهوری اسلامی و نظام بیشتر از آن چیزی است که آمریکا و سایر دشمنان فکر میکنند.
 
 
وی ضمن بیان اینکه جنگ امروز جنگ شناختی است عنوان کرد: دشمن آماده سو استفاده است و فکر میکند که با اغتشاش میتواند به کشور ضربه وارد کند، اما راهکار آن طبق بیانات مقام معظم رهبری جهاد تبیین است. 
 
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: دشمن برای ۴ میلیون زائر پیاده روی اربعین مانور نمیدهد، اما برای ۲۰ نفر تجمع مانور میدهد و دنبال جنگ رسانه ای است، مسئولین هیات ها ، مداحان ، فرهنگیان ، مساجد و.... باید جهاد تبیین کنیم و دشمن وقتی عملیات خود را شروع میکند که بداند ما قوی تر هستیم و دشمنی در مقابل ما ایستاده است که میداند شکست نمی خوریم و با جهاد تبیین باید به آنها ضربه بزنیم.
 
 
در بخش دیگری از این مراسم، حجت الاسلام رسول شیخ نیا ضمن خیر مقدم به حاضرین و مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان و هیات همراه افزود: گزارش عملکرد بنده جمعیتی است که الان حضور دارند، ما در جاهای صعب العبور با چند مربی قرآنی آموزش هایی داده ایم و در فضای مجازی تا مرز بین المللی هم کار کرده ایم.
 
 
وی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت مفید روحانیون در تربیت دینی جوانان و نوجوانان افزود: برنامه های خانوادگی برای مداحان و مربیان قرآنی داشته ایم که همیشه همراه روحانیت بوده ایم و کانون تحکیم بنیان خانواده فعال بوده است ، با اجرای طرح ولایت نیز ۳۴ دانش آموز را به قم برده ایم که ۲۴ روز آموزش دینی اعتقادی دیدند و در زمینه اعتکاف از سایر شهرستان ها پیشتاز بوده ایم. همچنین ۵۸ هیات در تشکل های دینی و ۱۹۶ مداح در سامانه طوبی ثبت شده اند و در طرح مهرواره اوج صاحب چند مقام شده ایم که در مشهد از ما تقدیر شد.
 
 
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام شیخ نیا، ایشان به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز منصوب و طی حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام داوودی فر به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باغملک ایفای مسئولیت خواهد نمود.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک