EN FA

اولویت کار نظام و انقلاب، مسئله زن در کشور است

1401/08/27 تعداد بازدید: 290
print
 اولویت کار نظام و انقلاب، مسئله زن در کشور است

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رييس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست هم اندیشی با بانوان فرهیخته عرصه تربیتی دختران خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشستی که پیش از ظهر روز چهارشنبه 25 آبان ماه برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، نقش سازمان تبلیغات اسلامی را پشتیبانی از ظرفیت های دینی و فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت‌: آنچه برای ما در درجه اهمیت قرار دارد این است که تلاش کنیم گستره شمول علاقمندان به اسلام ناب را توسعه دهیم و در این راه از هر ابزاری اعم از هنری، رسانه ای، فرهنگی، مذهبی و... که ما را به هدف نزدیک کند کمک خواهیم گرفت.
 
 

 
رييس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با تاکید بر نقش بانوان در گستره جذب جوانان و نوجوانان به معارف اسلامی به ویژه در موضوع پوشش زنان و دختران تصریح کرد: چاره اندیشی جدی در جهت غنا، قوت و نوآورانه بودن پیشرفت ما در تبیین معارف اسلامی از اولویت های مهم ما محسوب می شود و در این مسیر، خود را موظف به اجرای دوره های آموزشی حرفه ای و هم افزایی موثر با جامعه مخاطب می‌دانیم.
 
این مقام مسئول با بیان این نکته که مسئله مهم و اولویت دار کار نظام و انقلاب، مسئله زن و بانوان در کشور است بیان داشت: ورق جنگ روانی و تبلیغاتی امروز در جهاد تبیین را بانوان می توانند برگردانند لذا با تمام قوا باید تلاش کنیم از همه ی ظرفیتهای سازنده در این مسیر بهره برداری کنیم.
 
در ادامه بانوان حاضر در این نشست به بیان نکات و نقطه نظرات خود پرداختند.
تشکیل مرکز فرماندهی برای جبهه بانوان فعال فرهنگی، بهره مندی از بسته های محتوایی اثر گذار به ویژه تقویت محتوایی بانوان مداح، برگزاری دوره ها و کارگاه‌های تخصصی تربیت مربی مناسب با موضوع جهاد تبیین، شبکه سازی موثر از بانوان فعال دینی و فرهنگی در استان از جمله مهمترین موضوعات مطرح شده در این گفتگو ها بود.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک