EN FA

توجه به جنبه های مردمی اجرای برنامه ها ی ماه مبارک رمضان بیش از پیش مورد اهمیت قرار گیرد

1401/12/19 تعداد بازدید: 198
print
 توجه به جنبه های مردمی اجرای برنامه ها ی ماه مبارک رمضان بیش از پیش مورد اهمیت قرار گیرد

اولین جلسه ستاد استانی عملیات فصل بندگی با موضوع برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ماه مبارک رمضان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی و جمعی از کارشناسان فرهنگی این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلام خوزستان، در ابتدای این نشست، در این نشست اعضای حاضر در جلسه ضمن قرائت  آیین نامه ها و دستورالعمل های دریافت شده از دفتر مرکزی جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه های ماه مبارک رمضان به تبادل نظر و بیان نکات کاری و طراحی عملیات پرداختند.
 
 
در ادامه مقرر شد؛ در اولین فرصت ضمن رعایت نکات راهبردی در خصوص ماه رمضان، واحدهای مختلف برنامه های خود را ارائه داده و پس از برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه نسبت به توجیه شبکه های مردمی مرتبط با اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های ماه مبارک امضان اقدام شود.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در خصوص جزئیات برگزاری برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان بیان داشت: در ماه مبارک رمضان بخشهای مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برنامه های ویژه ای خواهند داشت. از جمله؛ در حوزه مسجد و شبکه امامت مهرواره محله همدل را خواهیم داشت، در بخش قرآنی توجه به جلسات تفسیر قرآن و محافل قرآنی به خصوص جلسات خانگی تفسیر قرآن را مدنظر داریم. همچنین در بخش رسانه برنامه ها ی تلویزیونی ویژه این ایام نورانی را در دستور کار خواهیم داشت. در بخش هیئات مذهبی نیز برنامه مناجات خوانی های شبانه را با جدیت دنبال خواهیم کرد و در بخش بانوان توجه ویژه به ظرفیت عظیم بانوان در جلسات خانگی و تبلیغ بانوان در ماه مبارک رمضان مورد توجه خواهند بود.
 
 
شایان ذکر است؛ در فاصله نیمه شعبان و آغاز ماه مبارک رمضان ستادهای مردمی عملیات فصل بندگی در تمام استان و شهرستانها شکل خواهد گرفت و همه ادارات ما با کمک ظرفیت های مردمی و بخشهای حاکمیتی جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های ماه رمضان اقدام خواهند کرد.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک