EN FA

راه حل رفع مشکلات، قدرتمند شدن فکر و اندیشه دینی در جامعه است

1401/07/19 تعداد بازدید: 290
print
راه حل رفع مشکلات، قدرتمند شدن فکر و اندیشه دینی در جامعه است

ششمین نشست فصلی روسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور مدیرکل، معاونین و کارشناسان این اداره کل همزمان با گرامیداشت هفته وحدت برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این نشست حجت الاسلام فرد آقایی ضمن قدردانی از اقدامات ادارات تبلیغات اسلامی استان در ایام عزاداری محرم و صفر، فعالیت های فرهنگی و تبلیغی صورت گرفته در این ایام را به ویژه در اربعین حسینی ، بسیار مثبت ارزیابی کرد.

 

 

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه؛ از برگزاری "موکب و مشایه" به عنوان سنت های دیرینه استان  یاد کرد و ثبت ملی پایتخت موکبها را در سال 1401برای استان خوزستان، افتخاری بزرگ دانست.
 
 
 
در بخش دیگری از این نشست، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر اظهار داشت: کشور ایران هم اکنون در شرایط خاصی است و واقعیت انقلاب و جمهوری اسلامی در نقطه حساس و سرنوشت سازی قرار گرفته است.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین اخوان صباغ در ادامه سخنان خود، جهاد تبیین را واجب عینی، فوری وقطعی عنوان کرد و افزود: ما در گذشته امتحانات سخت و بزرگی را پشت سر گذاشته ایم که هر کدام از آنها تلنگری برای جبهه انقلاب اسلامی محسوب میشود. اگر سایه رهبرانی همچون امام راحل و مقام عظمای ولایت، بر سر این انقلاب نبود معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار کشور می باشد و ما بر نعمت ولایت و هدایت و رهبری شاکر هستیم.
 
 
حجت الاسلام اخوان صباغ خاطرنشان کرد: جنگ امروز، جنگ شناختی و جنگ اعتقادات است و مهمترین راه حل رفع این مشکل، قدرتمند شدن فکر دینی در جامعه می باشد. لذا باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت های عظیم انسانی اعم از احاد مردم، اقشار تأثیرگذار و مدیران و مسئولین ادارات، با محتواسازی مناسب و اثربخش در مهار این موضوع اقدام جدی به عمل آوریم.
 
 
پس از سخنان مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان، به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در این موضوع پرداختند.
لازم به ذکر است؛ گفتمان رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی و و نماینده ولی فقیه در سپاه استان خوزستان از دیگر بخش های این نشست بود.
 
گفتنی است، ششمین نشست فصلی روسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان، در تاریخ سه شنبه 19 مهر 1401 در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک