EN FA

ولایتمداری، اولین رسانه برای سربازان انقلاب اسلامی است

1401/08/17 تعداد بازدید: 286
print
 ولایتمداری، اولین رسانه برای سربازان انقلاب اسلامی است

اولین نشست کارشناسان روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، امام جمعه موقت اهواز و جمعی از مسئولین و کارشناسان این اداره کل در تاریخ 16 آبان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت کلانشهر اهواز در جمع کارشناسان روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان، توجه به بیانات و فرمایشات مقام عظمای ولایت را به عنوان یک رسانه ارزشی مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب از مدت ها قبل فرامین و پیام هایی در سخنان خود داشتند که آنهایی که اهل دل هستند و نسبت به حضرت آقا شناخت عمیق دارند و می دانند ایشان در مقایسه با سایر رهبران جهان، تنها یک رهبری ساده نیستند، متوجه شدند تحولاتی در پیش است .
 
 
امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در رأس کسانی بودند که توانستند دغدغه های رهبر معظم را درک کنند.لذا  برای سربازان انقلاب اسلامی اولین رسانه ای که باید حل شود درک فرامین مقام عظمای ولایت است.
حجت الاسلام حاجتی در تبیین جایگاه ولایت فقیه در جامعه، خطاب به حاضرین در این نشست گفت: ما در حوزه رسانه نباید اموی مسلک باشیم یعنی فقط قائل به توحید خالقی باشیم . ما امروز به درک عمیقی از مفهوم امامت نیاز داریم چرا که این مفهوم، جهان هستی را مدیریت میکند. 
 
 
ایشان از شهید حججی به عنوان مصداق عینی سرباز راه ولایت یاد کرد و افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب؛ شهید حججی، حجت بر خلق خدا شد و ما امروز به کسانی نیاز داریم که در راه ولایت هوشیارانه عمل میکنند. چرا که ایمان و اعتقاد به امر ولایت را خداوند به عنوان درمان گرفتاری های جوامع برای انسان قرار داده است.
 
 
امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از سخنانش، با اشاره به حوادث اخیر کشور خاطرنشان کرد: در حوادثی که در پیش است و حوادثی که اتفاق افتاد، کسانی در کنار رهبر خواهند ماند که وصل به خدا و ولایت بوده و باطنا معتقد به خط ولایت باشند.
 
حجت الاسلام حاجتی در پایان یادآور شد: اگر بناست در میدان جنگ، تولید علم، پیشرفت فناوری و همه عرصه های فرهنگی و اجتماعی پیروز بمانیم، رمز موفقیت ما در ولایت پذیری است که بخش مهمی از آن مرهون خودسازی و پیروی از مکارم اخلاق خواهد بود.

 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک