EN FA

کتیبه های اهدایی رهبر معظم انقلاب به خادمین مواکب مستقر در پایانه مرزی شلمچه تقدیم شد

1401/06/22 تعداد بازدید: 270
print
کتیبه های اهدایی رهبر معظم انقلاب به خادمین مواکب مستقر در پایانه مرزی شلمچه تقدیم شد

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس دارالقرآن کریم کشور با حضور در بین مواکب حسینی در شلمچه کتیبه های اهدایی رهبر معظم انقلاب را به خادمین موکب ها تقدیم کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام حریزاوی ضمن تقدیر و تشکر از حضور خادمین مواکب حسینی در نقطه صفر مرزی گفت: خدمت به زائران اربعین حسینی اجر و پاداش بی نظیری نزد خداوند متعال دارد و حضور خالصانه خادمین مواکب در نقطه صفر مرزی جهت رفاه حال زائران اربعین اجری مضاعف خواهد داشت.
 
 
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به دست اندرکاران مواکب حسینی در شلمچه تاکید کرد: مواکب حسینی از ورودی استان خوزستان تا نقطه صفر مرزی مشغول پذیرایی از زائران اربعین حسینی هستند و حضور زائران بین المللی برای عبور از مرز شلمچه ضرورت توجه به موکب های مردمی را دو چندان کرده است.
 
 
وی با اشاره به برگزاری سوگواره پایتخت موکبها در راستای تولید محتوای فاخر رسانه ای جهت فراگیر کردن این سنت حسنه افزود: از همه هنرمندان برای ثبت و ضبط این جلوه های بی نظیر مردمی در خدمت به زائرین حسینی دعوت می کنم رسالت هنری خود را ایفا کنند.
 
 
گفتنی است در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان نیز حضور داشتند.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک