EN FA

بانوان فرهیخته خوزستان، راهبران گام دوم تبلیغ می شوند

1399/11/08 تعداد بازدید: 443
print
 بانوان فرهیخته خوزستان، راهبران گام دوم تبلیغ می شوند

به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، اولین نشست هم اندیشی بانوان فرهیخته استان با عنوان؛ رویداد تعالی راهبران گام دوم تبلیغ، در سالن کوثر این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این نشست، مسئول امور بانوان اداره کل، با اشاره به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در توسعه و کیفیت بخشی به فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی حوزه بانوان، اظهار داشت: جهت گیری فعالیت های امور بانوان علی الخصوص در بخش بانوان فرهیخته و فعال دینی و فرهنگی، باید به سمت عملیاتی کردن اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در فعالیت های فرهنگی پیش برود.
 
خانم دشتستانی با تأکید بر اهمیت چشم انداز ملی در بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: انضباط، سرعت، دقت و پیشرفت به سمت چشم انداز ملی از مهمترین ابزار رسیدن به این هدف است. لذا نگاه ما در این راستا، باید یک نگاه فراملی و بین المللی باشد.
 
 
وی در ادامه کادرسازی و شبکه سازی را در این راستا به عنوان یک اهرم موفق معرفی کرد و افزود: ما نباید در عرصه فعالیت های فرهنگی، کارگر پیشه باشیم بلکه باید بتوانیم به عنوان یک مهندس ساختمان فرهنگی، تأثیرگذار بوده و با شناخت، تربیت و جذب افراد و عوامل مؤثر و موفق، نقش آفرینی کنیم.
 
مسئول اموربانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به این جمله رهبر معظم انقلاب که فرمودند:«اراده ی ملی است که معجزه می کند» خاطرنشان کرد: شناخت، جهت گیری مشخص، تصویر روشن از عوامل امیدبخش و ارائه راهکارهای علمی و عملی از عوامل مؤثر در ایجاد و تقویت اراده ملی است.
 
 
خانم دشتستانی یادآور شد: اراده ملی یعنی؛ جان مایه پیشرفت همه جانبه و حقیقی که در کانون مدیریت کشور باید وجود داشته باشد.
 
در پایان این بخش از جلسه، بانوان فرهیخته پیرامون فعالیت ها و نقطه نظرات و پیشنهادات خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک