EN FA

نقشه راه فرهنگی در بخش بانوان خوزستان نیاز به عملیاتی شدن دارد

1399/10/27 تعداد بازدید: 500
print
 نقشه راه فرهنگی در بخش بانوان خوزستان نیاز به عملیاتی شدن دارد

مسئول اموربانوان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در راستای برگزاری اجتماع باشکوه دختران حاج قاسم از دیدار اعضای این ستاد با نماینده محترم ولی فقیه در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، خانم دشتستانی در گفتگو با روابط عمومی این اداره، به بیان اهم مباحث مطرح شده در این دیدار اشاره کرد و گفت: در راستای توجه به استفاده از ظرفیتهای فرهنگی و اجتماعی بانوان، مهم ترین موضوعی که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت ضرورت تشکیل قرارگاه فرهنگی بانوان در استان بود.
 
مسئول امور بانوان درادامه با تأکید بر این موضوع که؛ «نقشه راه فرهنگی در بخش بانوان خوزستان نیاز به عملیاتی شدن دارد» عنوان کرد: با توجه به تعاملی که از سوی ادارات، ارگان ها، نهادها وتشکلهای مردمی در این خصوص صورت گرفته است، لازم است همه مجموعه ها ضمن انجام تقسیم کار، با تمرکز بر کار تشکیلاتی، کادرسازی و برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت و همسو با تجربه و تخصص خود، بخشی از این اقدام را عهده دار شوند.
 
 
وی افزود: توجه به معضلات فرهنگی و اجتماعی دختران، بررسی و حل مشکلات بانوان شاغل در ادارات، پیگیری موضوع ازدواج و پرهیز از جزیره ای کار کاردن(عدم تمرکز بر یک یا دو فعالیت) در دستور کار این ستاد قرار گرفت.
گفتنی است این دیدار با حضور مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی، باشگاه دانش آموزی ترنج، مؤسسه رضوان معرفت و مؤسسه ولایت عشق برگزار شد. 
 
 
پایان خبر/.
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک