EN FA

همزمان با سراسر کشور، مرحله اول هفدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در خوزستان برگزار شد

1401/02/24 تعداد بازدید: 258
print
 همزمان با سراسر کشور، مرحله اول هفدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در خوزستان برگزار شد

مرحله اول هفدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، سرپرست اداره امور قرآن و عترت استان و جمع کثیری از حافظان قرآن کریم برگزار شد.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام عباس علی رستمی نیا، سرپرست اداره امورقرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای برگزاری این آزمون ها ضمن عرض خیرمقدم به حافظان قرآن کریم، با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت های قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه اظهار داشت: تبیین و گسترش فعالیت های قرآنی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان، آثار و برکات مثبت و قابل توجهی در  ترویج سبک زندگی اسلامی در بین مردم و علی الخصوص در خانواده ها خواهد داشت.
 
 
وی افزود: حافظان قرآن کریم با اندوخته ارزشمندی که از درک معنا و مفهوم قرآن کریم و اعجاز این کتاب نورانی دارند، میتوانند به عنوان الگویی موفق و اثرگذار در جامعه نقش آفرینی کنند.
 
 
شایان ذکر است؛ مرحله اول هفدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم ، شامل آزمون كتبی در رشته های ترجمه، مفاهيم و حفظ بوده است که در چهار حوزه شهرستانی اهواز، آبادان، دزفول و شوش برگزار شد.
 
 
در این آزمون که در سه رشته ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن کریم برگزار شد، قریب به 300 نفر در حوزه های معرفی شده شرکت کردند.
 
گفتنی است؛ این دوره از رقابت های قرآنی در تاریخ جمعه 23 اردیبهشت 1401 در محل سازمان دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد که نتایج این آزمون نیز در تیر ماه سال جاری از طریق سایت تلاوت اعلام می‌شود.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک