EN FA

سیاست های اجرایی مدارس صدرا، رویکردی تحولی در کیفیت بخشی به آموزش و تربیت دانش آموزان

1400/11/13 تعداد بازدید: 532
print
سیاست های اجرایی مدارس صدرا، رویکردی تحولی در کیفیت بخشی به آموزش و تربیت دانش آموزان

کارشناس مسئول مدارس صدرای استان خوزستان از سفر یکروزه به شهرستان امیدیه با هدف تأسیس مدرسه دخترانه صدرا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام رشیدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت توسعه مدارس صدرا در سطح استان و تبیین اهداف تربیتی و آموزشی این مدارس، در سفری یکروزه  به شهرستان امیدیه، مقدمات تآسیس مدرسه دخترانه صدرا در مقطه متوسطه اول، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

کارشناس مسئول مدارس صدرای استان، در ادامه افزود: در این سفر ضمن برگزاری نشست هایی جداگانه با مدیریت حوزه علمیه خواهران و ریییس اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه، از فضای فیزیکی مدرسه دخترانه شهید ابوالحسنی بازدید شد که به فضل پروردگار در سال تحصیلی 1401-1400 فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
 
 
همچنین؛ ابلاغ سیاست های سازمان مدارس صدرا، تأکید بر استفاده از ظرفیت مبلغین در مدارس و کیفیت بخشی به مسئله آموزش و تربیت دانش آموزان از دیگر مسائلی بود که مطرح شد.
 
شایان ذکر است؛ هم اکنون در استان خوزستان 27 مدرسه صدرا در حال فعالیت می باشند که ان شاالله در آینده نزدیک به تعداد آنها افزوده خواهد شد.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک