EN FA

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان: روایتگری پایتخت موکب‌ها، اتفاقی مبارک و افتخاری بزرگ برای خوزستان است

1401/08/27 تعداد بازدید: 267
print
 مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:  روایتگری پایتخت موکب‌ها، اتفاقی مبارک و افتخاری بزرگ برای خوزستان است

آیین اختتامیه اولین سوگواره ملی پایتخت موکبها با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان، زعیم حوزه های علمیه خوزستان، مدیرکل تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ در آیین اختتامیه سوگواره ملی پایتخت موکب ها اظهار داشت: سوگواره ملی پایتخت موکب ها روایتی متفاوت از عشق مردم خوزستان به اباعبدالله (ع) و خدمت به زوار آن حضرت است.
 
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، برگزاری این سوگواره را اتفاقی مبارک در خطه خونگرم خوزستان عنوان کرد و گفت: روایتگری خدمت موکب ها و موکب داران به زوار امام حسین علیه السلام به کمک سایر دستگاه های اجرایی، اتفاق مبارکی است که برای خوزستان افتخار بزرگی خواهد بود.
 
 
این مقام مسئول در خاتمه ضمن تجلیل از دست اندرکاران برگزاری این سوگواره خاطرنشان کرد: بنای ما بر این است در راستای شناسایی و تجلیل از کسانی که در قاب هنر می توانند زیبایی های اربعین را برای تعمیق این نگاه معنوی روایتگری کنند، قدم برداریم.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک