EN FA

هیئت های مذهبی؛ پیشران نظام در حرکت به سوی آرمان های انقلاب اسلامی هستند

1401/02/30 تعداد بازدید: 298
print
هیئت های مذهبی؛ پیشران نظام در حرکت به سوی آرمان های انقلاب اسلامی هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، همزمان با برگزاری ششمین دوره انتخابات سراسری شورای هیئات مذهبی، بر اهمیت توسعه کمی و کیفی فعالیت های هیئت ها در استان خوزستان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، همزمان با آغاز ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل، با تأکید بر اهمیت توجه به مسئله هیئت در نظام اسلامی بیان داشت: هیئت به فرموده مقام معظم رهبری، کانون جهاد تبیین است. بنابراین در این برهه خاص از زمان و در این دورانی که در انقلاب اسلامی می گذرد، نقش هیئات نقش بسیار محوری و تعیین کننده در تحولات اجتماعی است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با بیان این مطلب که؛ هیئات مذهبی می توانند مسئله حل کن نظام و انقلاب اسلامی باشند، تصریح کرد: هیئت ها می تواند با توانمندیها و ظرفیت های بسیار ارزنده ای که دارند، پیشران نظام در حرکت به سوی آرمان ها و اهدافش بوده و در همه عرصه ها و هر جایی که لازم باشد وارد شود و با پای کار آوردن ظرفیت های مردمی، به نفع مصالح نظام و اسلام سرنوشت ساز باشد.
 
ایشان در ادامه، ظرفیت استان خوزستان را در توسعه فعالیت های هیئات مذهبی بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: خوزستان؛ استانی که مردمانش سراسر شیعیان و محبان اهل بیت علیهم اسلام هستند شایسته است که به واسطه توسعه کمی و کیفی هیئات در 3 سال آینده تبدیل به یک حسینیه واحد شود. لذا می طلبد امروز یک انتخابات پر شور و آگاهانه برگزار شود تا منجر به تعیین و انتخاب افرادی شود که در قالب شورای هیئات مذهبی بتوانند جریان هیئت را تا سال 1403 به جایی برسانند که ما به ازای هر 500 نفر در استان یک هیئت فعال و پویا داشته باشیم.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: اگر جمعیت استان خوزستان را در سه سال آینده قریب به 5 میلیون نفر در نظر بگیریم و هر هیئت به طور متوسط 500 مخاطب مستقیم و غیر مستقیم داشته باشد، با داشتن 10 هزار هیئت فعال و پویا و دارای برنامه در جهات مختلف و در طول سال می توانیم همه مردم استان خوزستان را تحت پوشش برنامه های عالی هیئات قرار دهیم.
 
حجت الاسلام نبی زاده در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد هیئات مذهبی در استان خوزستان بر اساس سامانه های تبلیغات اسلامی بین 2500 تا 3000 هیئت می باشند. بنابراین می بایست با یک حرکت پر شتاب و دقیق و عمیق ظرف مدت 3 سال به این عدد قابل قبول از لحاظ کمی و با کیفیت مورد نظر که همان هیئت طراز انقلاب اسلامی؛ هیئتی که کانون جهاد تبیین است و مکتبی است برای تبیین ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم.
 
گفتنی است، ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی همزمان با سراسر کشور در 28 شهرستان استان خوزستان در تاریخ جمعه 30 اردیبهشت 1401 برگزار شد.
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک