EN FA

توانمندسازی 800 نفر از اعضای شبکه تبلیغ استان خوزستان به مناسبت ماه مبارک رمضان

1401/11/30 تعداد بازدید: 194
print
 توانمندسازی 800 نفر از اعضای شبکه تبلیغ استان خوزستان به مناسبت ماه مبارک رمضان

به همت اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان؛ کارگاههای آموزشی آشنایی با فنون ارائه مفاهیم دینی، در 16 نقطه استان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فردآقایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل، به تشریح جزئیات برگزاری این کارگاه ها پرداخت و بیان داشت: با توجه به لزوم به روز آوری روش ها و مدل های تبلیغی در میان مبلغین و شبکه گسترده تبلیغ و با در نظر گرفتن فرصت مغتنم ایام تبلیغی ماه شعبان و به ویژه ماه مبارک رمضان نسبت به برگزاری این کارگاه های آموزشی برنامه ریزی لازم در دست اقدام قرار گرفت.
 
 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ایام ماه مبارک رمضان را فرصتی بی نظیر در انجام فریضه ارزشمند تبلیغ عنوان کرد و افزود: با عنایت به این مسئله که با تغییر ذائقه ها و روحیات مردم به خصوص نسل جوان ما، شبکه تبلیغی نیز نیازمند به روز آوری برخی نکات و روشهای نوین و ادای سخنرانی هاست، این کارگاهها در 16 نقطه استان خوزستان به عنوان شهر معین طراحی و برنامه ریزی شده و سایر شهرهایی که در نزدیکی مراکز برگزاری این کارگاه ها قرار دارند، از این فضای آموزشی بهره مند خواهند شد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: چهار تن از اساتید مبرز در ارائه مفاهیم و مباحث آموزشی از شهر مقدس قم دعوت شده اند و در خصوص روشهای نوین تبلیغی با ائمه جماعات، مبلغین و همچنین خواهران مبلغه کارگاهها را اجرا خواهند کرد.
 
حجت الاسلام فردآقایی، هدف از برگزاری این کارگاهها توانمندسازی شبکه تبلیغ در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی که در جهت برگزاری این کارگاه های آموزشی صورت گرفته بتوانیم 800 نفر از اعضای شبکه تبلیغ استان خوزستان را آموزش دهیم و آنها را جهت آمادگی تبلیغی در عملیات بزرگ فصل بندگی که در ماه مبارک رمضان برگزار می شود توانمند سازیم.
 
لازم به ذکر است؛ این کارگاه ها از یکشنبه 30 بهمن 1401 لغایت 3 اسفند ماه به مدت 4 روز در سراسر استان این 16 کارگاه با تلاش ادارات تبلیغات اسلامی و همه عزیزان در اداره کل به ثمر خواهد نشست.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک