EN FA

توجه به شناسایی استعدادهای مداحان نوجوان دختر و پسر از اولویت های راهبردی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان

1402/01/17 تعداد بازدید: 216
print

چهارمین جلسه شورای عالی ستایشگری استان خوزستان با حضور رئیس شورا، فخر الذاکرین حاج صادق آهنگران، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان و اعضای این شوراء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در آستانه فرارسیدن شبهای قدر و مراسمات احیا و ایام شهادت امیرالمومنین علیه السلام و با توجه به  ضرورت بیان تصمیم گیری ها در خصوص خط مشی ها و سیاست های کلان راهبردی حوزه ستایشگری، چهارمین جلسه شورای عالی ستایشگری استان خوزستان با حضور رئیس شورا، اعضاء و پیشکسوتان این حوزه برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست، حجت الاسلام فرد آقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان،  گزارشی از جلسات گذشته و اقداماتی که اداره کل تبلیغات اسلامی در طول دو سال اخیر در حوزه مداحی و ستایشگری انجام داده است ارائه کرد.
 
در ادامه جلسه، پرداختن به مسئله تحول در مداحی و ستایشگری در راستای جذب جوانان و نوجوانان به این مقوله بسیار مهم و استعداد یابی وآموزش در حوزه مداحی و ستایشگری به عنوان دو اولویت اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان توسط اعضای شورا در دستور کار برنامه های سال 1402 مطرح شد.
 

 
در بخش دیگری از این نشست؛ روغنی زاده رئیس کانون مداحان و خانه مداحان استان خوزستان، گزارشی از اقدامات در سال 1401 و برنامه های در دست اقدام در سال 1402 ارائه داد.
 
همچنین، حاج صادق آهنگران به عنوان رئیس شورای عالی ستایشگری استان خوزستان گزارشی از نشست ها و مطالب مطرح شده در شورای عالی ستایشگری کشور و نظام مسائل آن مطرح کرد در خاتمه نیز سایر اعضا در خصوص چگونگی تحول در حوزه مداحی و ستایشگری و تلاش در جذب جوانان و نوجوانان در دستگاه اهل بیت علیهم السلام بیانات ارزشمند، کابردی و کارشناسی شده بسیارخوبی بیان کردند.
 
 در پایان این نشست مقرر شد در جلسه آتی قبل از آغاز ماه محرم، مسئله استعدادیابی مداحان دختر و پسر و همچنین آموزش های مداحی در سطح استان در دست اقدام قرار گیرد.

پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک