EN FA

در سومین سالگرد شهادت سردار دلها 1000 نشست بصیرتی در مساجد استان خوزستان برگزار می شود

1401/10/12 تعداد بازدید: 275
print
 در سومین سالگرد شهادت سردار دلها  1000 نشست بصیرتی در مساجد استان خوزستان برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، از عناوین مهمترین طرح ها و برنامه های عملیاتی به مناسبت گرامیداشت سومین سالکرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فرد آقائی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل در آستانه فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی به تشریح اقدامات و برنامه های در دست اقدام توسط اداره کل تبلیغات اسلامی در سراسر استان اشاره کرد و گفت: شعار امسال به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تحت عنوان «عهد می بندم حاج قاسمت باشم» انتخاب شده است. همچنین هشتگ #جان_فدا نیز در فضای مجازی در حال نشر می باشد که بسیاری از محصولات فرهنگی و تولیدات رسانه ای اداره کل تبلیغات اسلامی با این هشتگ در حال تولید و توزیع  بین آحاد مردم و شبکه های مرتبط با این سازمان هستند.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه تصریح کرد: علاوه بر فعالیت ذکر شده در بستر فضای مجازی، یکی از مهمترین اقداماتی که در سراسر استان به شکل جدی مورد توجه و پیگیری قرار گرفت، تشکیل ستادهای مردمی در ایام گرامیداشت سالگرد حاج قاسم بوده که با این اقدام، در واقع جریان مردمی سازی پاسداشت خون سردار سلیمانی شکل گرفت و مجموعه های مختلف مردمی، هیئت ها، مساجد، موسسات و حتی نمایندگانی از اقشار مختلف کاری، کارمندی، کارگری، بخش صنعت، کشاورزی و ورزشی نیز در این ستادها که در همه شهرستان ها تشکیل شده حضور دارند و طی برگزاری جلسات متعدد در حال طراحی و برنامه ریزی مجموعه برنامه ها در لایه های مختلف می باشند.
 
حجت الاسلام فردآقایی در بخش دیگری از این گفتگو، برگزاری سلسله همایش های «نسل سلیمانی» را از دیگر طرح های بسیار مهم اجرایی در این ایام عنوان کرد و اظهار داشت: از جمله کارهای جدی که در این ایام در حال طرح ریزی و برنامه ریزی است برگزاری سلسله همایش های نسل سلیمانی هاست که در حدود 50 همایش در سراسر استان با جغرافیای شهرهای مختلف در حال برنامه ریزی است. این همایش ها با حضور مادران و فرزندانشان برگزار می شود با این رویکرد که این فرزندان در نهایت حاج قاسم های این مرز و بوم خواهند شد. 
وی افزود: برگزاری 300 رویداد تحت عنوان «دختران حاج قاسم» توسط مجموعه های دخترانه استان خوزستان در حال طراحی و برنامه ریزی است. در این رویداد؛ مجموعه هایی که فعال در حوزه بانوان هستند ضمن انجام فراخوان و دعوت از دختران نوجوان، سلسله برنامه هایی در راستای بصیرت افزایی و جهاد تبیین ویژه بانوان و دختران اجرا می کنند . 
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: قریب به 1000 نشست بصیرتی را در بستر مساجد اعم از مساجد شهری، روستایی، حاشیه شهرها و حتی مساجدی که در منطق عشایری وجود دارند با توان روحانیون و شبکه تبلغی ما در سطح استان برنامه ریزی کرده ایم که امیدواریم به نحو احسن اجرا شده و بتوانیم یک پاسداشت متفاوت را در این مناسبت مهم شاهد باشیم. 
 
پایان خبر//.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک