EN FA

کارگاه تربیت استاد طرح بینش مطهر ویژه اساتید حوزه های علمیه و ائمه جماعات مساجد خوزستان برگزار شد

1401/09/27 تعداد بازدید: 217
print
کارگاه تربیت استاد طرح بینش مطهر ویژه اساتید حوزه های علمیه و ائمه جماعات مساجد خوزستان برگزار شد

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری کارگاه تربیت استاد طرح بینش مطهر ویژه اساتید حوزه های علمیه و ائمه جماعات 50 مسجد استان در مرکز دارالقرآن کریم این اداره کل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام ایمان کسایی، در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل با اعلام این خبر گفت: کارگاه تربیت استاد طرح بینش مطهر، با حضور 50 نفر از ائمه جماعات و اساتید حوزه های علمیه خواهران و با محوریت تدریس و آموزش سه کتاب آزادی انسان، آزادی بندگی و خدا در زندگی انسان، برگزار شد.
 
 
کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه افزود: ضمن برگزاری جلسات توجیهی و ابلاغ دستور العمل اجرای طرح بینش مطهر در مساجد، مقرر شد هر کدام از اساتید در مساجد خود حلقه هایی متشکل از حداقل 7 نفر و حداکثر 15 نفر تشکیل داده و در جلسات منظم هفتگی به آموزش این کتب اقدام کنند.
 
 
لازم به ذکر است؛ کتب معرفی شده با تخفیف ویژه توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در اختیار مساجد قرار داده شده و در پایان به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره اعطاء خواهد شد.
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک